FAQ

CS5-1CMC-400-2CVS2

1.How à sceglie machine adattatu?

Cunsiderendu chì e macchine sò basate diverse nantu à e diverse esigenze di u cliente, vi cunsigliemu di discutiri prima cù u nostru ingegnere di vendita, dopu cunfirmà l'ordine.U nostru ingegnere vi cunsigliarà una macchina adatta per a vostra applicazione per evità una macchina sbagliata urdinata.Se a macchina attuale ùn pò micca risponde à i vostri bisogni, avemu da fà una macchina persunalizata per a vostra applicazione.

2. How to stallà nova machina?

A maiò parte di e nostre machini ùn anu micca bisognu di u nostru ingegnere per visità u fattore di u cliente per installà, in questa circustanza, basta riferite u nostru manuale d'utilizatore per installà e macchine;s'è vo avete qualchì quistione, pudete cunsultà cù u nostru ingegnere prufessiunali è vi daranu struzzioni per guidà cumu fà via foto, video, etc. macchine di consegna;s'ellu ci hè bisognu, u nostru ingegnere pò ancu andà in a vostra fabbrica per installallu, ma duvete sopportà tutti i costi di viaghju cumpresi i costi di pensione è alloghju, i biglietti aerei di andata è i costi di u travagliu di ogni ghjornu.

3. Cumu offre mantenimentu per a vechja macchina?

Se i vechji machini anu qualchì prublema, u cliente pò discrive stu prublema per noi via email;In ordine per evitari falsi prublemu di capiscitura, avemu cunsigliatu vi offre à noi images è video à mustrà noi prublemi veri accadutu;sottu sta circustanza, pudemu fà fàciule à ghjudicà u prublema è vi cunsigliemu cumu a risolviri.Sè bisognu di rimpiazzà e parti, u vostru ingegnere deve ubbidisce à a nostra struzzione per cambià.Se u vostru ingegnere ùn hà micca sta capacità di riparà a macchina, pudete ancu rinvià a macchina à noi per a riparazione o dumandà à u nostru ingegnere per andà in a vostra fabbrica per risolve;Tutti i costi di riparazione sò deve esse pagati da u cumpratore.

4. Periudu di garanzia è fornitura di pezzi di ricambio ?

Avemu un annu di garanzia è mantenimentu per a vita.Duranti u primu annu, se alcune parti rotte ùn sò micca accadute da l'omu, furniremu i novi pezzi di rimpiazzamentu liberamente.

5. Fornite u serviziu OEM?
Iè.U serviziu OEM hè dispunibule.U nostru designer prufessiunali faria a vostra idea privata in esse.Prutegeremu a vostra zona di vendita, idee di cuncepimentu è tutte e vostre infurmazione privata. È avemu negoziatu cù agenti è distributori in parechji paesi.

6. Do i vostri machini hannu Patent Invenzione?
Iè.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 13-mar-2019
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!