Chì hè u Vantaggio di Decapsulator Vacuum

Vacuum Decapsulator hè in realtà un tipu menu cumuni in u mercatu farmaceuticu, soprattuttu perchè l'incapsulazione hè faciule da cuntrullà.Tuttavia, sta macchina inusual hè sempre populari trà i pruduttori farmaceutichi cum'è una precauzione necessaria per a chjusura di capsula impropria.

Eccu alcuni vantaghji di sta macchina:

Recuperazione di medicina pura

Hè essenziale per ritruvà a medicina cumpletamente da capsule piene.Cù l'aiutu di u vacuum decapsulator, i capsule sò siparati in cuntattu cù l'aria compressa pura.Dopu à a separazione è a filtrazione, i casci di capsule è a polvera seranu guardati in a canna.Nisunu di cunchiglia sfrattu apparsu in stu prucessu di travagliu è l'ambiente chjusu diminuite notevolmente a pussibilità di cuntinimentu.

Versatilità

Ùn ci hè bisognu di cambià ogni parte dopu à cambià a dimensione di a capsula.Tutti i mudelli di decapsulator di vacuum sò versatili per diverse dimensioni, ancu per a capsula di forma irregulare.Tuttavia, diversi tipi di capsula ùn deve esse trattatu in a camera à u stessu tempu perchè a pressione è u voluminu di l'aria dopu à l'aghjustamentu sò applicabili solu per un tipu di capsula specificu.Se un altru tipu di capsula deve esse appiicata, i paràmetri deve esse cambiatu.

Efficienza

Vacuum Decapsulator hà un tassu di ricuperazione sustanziale.Quasi 100% capsule ponu esse aperte in l'ambiente di vacu pulsatu.L'effettu propiu hè sottumessu à a preservazione di a capsula è a cundizione ambientale, ma tutti i nostri utilizatori anu rispostu positivamenti finu à avà.

"Salva i nostri prublemi."U sgiò Xi di Shanxi Kanghui Pharmaceutical Co, Ltd hà dettu ancu chì, ancu s'ellu ùn anu micca bisognu di ogni ghjornu, sta macchina ùn aiuta quandu si prisentanu capsule imballate sbagliate.

Per risparmià u tempu è u putere di l'omu, a camera di travagliu hè stata cuncepita abbastanza grande per cuntene capsule cattive chì aspettanu a separazione.Solu per 20 seconde funziona è tutte e capsule in a camera seranu completamente aperte in capsule di capsule è in polvere / pellets / ecc.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 26-sep-2017
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!