A macchina automatica di Deblister spedita in Turchia

autumàticuMacchina di Deblister nave in Turchia

Questa hè a nostra prima spedizione in Turchia.Questu significa chì avemu apertu u mercatu di Turchia.Hè un bonu principiu in 2023.Macchina di deblister hè spessu usata in l'attellu di imballaggio blister di plastica d'aluminiu.

Macchina di DeblisterETC hè apicculul'equipaggiu per strincàdroghe (capsula, tableta, capsula molle, etc.)esce rapidamente da u plasticu d'aluminiublistertavule.

Macchina di deblister ETC hà i vantaghji di una forte cumuna, velocevitezza,micca dannu a droga,deblistering completamente, etc. Trà l'equipaggiu simili, a serie ETC di Suzhou Halo hè l'attrezzatura ideale di pannelli di plastica d'aluminiu per larghe imprese di produzzione farmaceutica, è hè un bonu aiutu per u dipartimentu di produzzione di ogni fabbrica farmaceutica, chì hè stata ricunnisciuta è elogiata da più è più pruduttori di droga.

Vantaghji dimacchina di deblister:

1. Not danni tableta: I pezzi di ricambio adoptaequipaggiu di trasfurmazioni impurtati, alta precisione, bona cooperazione, funziunamentu precisu di l'equipaggiu, ùn sfracicà miccalucapsula è pasticchi, è pasticchi cumpletamenti da u bordu aluminium-plasticas, senza residue.

2. Alta sicurezza: U disignu hè ragiunate è presta attenzione à i dettagli.Tuttu u prucessu di cuncepimentu hè da a perspettiva di l'utilizatori attuali. Disegnu umanizatu, funziunamentu sicuru, da a radica per evità a ferita di u persunale.

3. Materiale eccellente: acciaio inox 304 di corpu, acciaio inox 316L in cuntattu cù parti di droga.U roller hè fattu di materiale PU puru cù u roller di bue, chì hè resistente à l'usura è ùn abbandunà mai i detriti, per maximizà a prutezzione di droghe da ogni contaminazione secundaria.

4. Super longa vita: coordinazione precisa trà e parti in muvimentu, funziunamentu precisu, piccula usura, disignu di dissipazione di calore di u mutore, longa vita di serviziu.

5. Forte adattabilità:Ddiverse dimensioni di piastra è dispusizione di u platu di drogapuderia esse usatu, faciule d'aghjustà, u massimu vicinu à l'usu attuale di i bisogni di l'attellu.

6. Facile da pulisce:Sstruttura implementata, senza ridondante è cumplicata, faciule da disassemble è stallà in cuntattu cù parti di droga, faciule da pulisce.

7. Facile à aduprà:EDisegnu xcellent, struttura raghjone, aghjustamentu precisu è cunvene, taglia chjuca ùn occupa micca spaziu, rotelle PU facili da spustà.

8. bona reputazione:Wcù a certificazione CE, i prudutti sò esportati in Europa è in i Stati Uniti.U rendiment è l'apparenza di i prudutti sò bè ​​​​ricevuti da l'utilizatori domestici è stranieri. Qualità europea è americana, prezzu mid-range, rendimentu altu costu.

ETC_副本

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 12-10-2023
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!