CPHI hè stata cunclusa cù successu in Xiamen

Da u 13 à u 15 di nuvembre di u 2023, a China International Pharmaceutical Machinery Expo 2023 (autunnu) hè stata cunclusa cù successu in Xiamen.Quasi 60 000 spettatori si sò riuniti quì.Suzhou Halo hà assistitu à a mostra cù assai equipaggiamenti, cumprese: capsula / tableta checkweigher, desktop capsula / tableta macchina di campionamentu di pesu, verificatore dinamicu di pesu, macchina di lucidatura di capsule brushless, deblister machine, decapsulator, capsule feeding machine.

Controllatrice ponderale di capsule s'appoghja nantu à a misurazione d'alta precisione, stabilisce i limiti superiori è inferiori di a scala chì più vicinu à i limiti superiori è inferiori permessi di u pruduttu.In questu modu, a proporzione di prudutti qualificati serà aumentata, chì conduce à migliurà l'efficienza di a produzzione è riduce i costi di materia prima.

CMC ± 2-2400

Macchina di campionamentu di pesu di capsule / tablette desktop SMC, hè adupratu per u pesu di campionamentu di capsule è pasticchi, chì ponu aiutà l'utilizatori à monitorà in modu efficace a situazione di cambiamentu di u pesu di droga in u prucessu di produzzione.Macchina di campionamentu di pesu di capsule / tablette desktop adopta un disignu di desktop, compactu è faciule d'utilizà, operazione simplice, faciule da pulisce.

SMC

Conveyor Checkweigher pò esse cunnessu cù diversi equipaghji di produzzione o equipaghji di imballaggio per ottene a rilevazione di pesu in linea di tutte e forme di droghe imballate cum'è tubu di PVC blister, buttiglia, scatula, borsa, lattina, etc., classificazione in linea di droghe secondu a qualificazione predeterminata. gamma, è eliminà i prudutti unqualified.

微信图片_20231128145400

Macchina per lucidare capsule senza spazzola, Adopta u modu senza spazzola, risolve cumplettamente i prublemi di a macchina di lucidatura di spazzola tradiziunale, cum'è a lucidatura impura, a lucidatura in polvere appiccicosa più sporca, è i spazzole sò difficiuli di pulisce.

pulitrice per capsule senza spazzola(1)

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di posta: 28-novembre-2023
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!