Un novu modu per l'ispezione di u pesu di capsule

Torna in u 2012, Halo Pharmatech hà iniziatu à sviluppà una capsula ponderale di novu tipu, chì era distinta da a maiò parte di l'altri pesatrici in u mercatu.

n1

A cuntrariu di l'altri tipi di pesatore di capsule, a velocità di travagliu di sta macchina ùn hè micca fissata, totalmente à u so utilizatore.A so struttura simile à i blocchi di custruzzione assicura una pussibilità permanente di aumentu di a velocità o di rimpiazzamentu di unità.Ogni unità unica hà a capacità di pisà 400 capsule in un minutu eccettu l'unità di cuntrollu (u primu cù una schermu).Mentre u gruppu tutale corre, pudete ancu spustà una di l'unità di operazione fora per u scopu di mantenimentu, u restu di elli continuarà à correre sottu u cuntrollu di a prima unità (unità di cuntrollu).

 

Sta macchina hè appiicata cù una struttura particulare chjamata "apertura allineamentu verticale" per mantenen2hè simplice per l'usu.Invece di a struttura cumuna di hub metalli, a struttura aperta permette à l'operatori di pulisce, riparà è mantene e parti facilmente.Sicondu a prucedura di pulizia standard di ogni ghjornu riferita à GMP, e parti di cuntattu devenu esse pulite è sterilizzate accuratamente, per quessa, stu tipu di struttura mostra più praticità.

 

n3

 

E cellule di carica sò state aduprate per misurà u pesu di a capsula falata nantu à a scala.Dati di pesi seranu arregistrati è salvati in u sistema dopu.

Cù supportu di scala cavu sottu à a cellula di carica, i polveri seranu eliminati cumplettamente da i colpi d'aria.Stu metudu rapidu cambiante guarantisci ancu a precisione di a classificazione di capsule.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Postu tempu: Jul-25-2017
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!