ECS: Per trià e capsule vuote o à mità piene

ECS-后视-偏红明亮

Introduzione:

Empty Capsule Sorter (ECS) usa u principiu di Bernoulli per creà aspirazione stabile è regulabile da l'aria compressa, triendu e capsule per pesu.I pisanti passeranu per u portu mentre quelli ligeri, in particulare quelli cunchiglia di capsule senza riempimentu seranu aspirati in altri tunnel.

 

Scopu:

Dopu à esse cunnessu, sorterà capsule rapidamente da u filler.Capsule viotu è capsules half-pieni causati da a qualità di cunchiglia (piccula capsula, una sola metà, prelocking), u filler (pulveru toss, gradu di vacuum) o caratteristiche di u materiale (aderenza di pellet, interazzione elettrostatica).Hè un modu efficaci per prevene i cattivi capsule da u mercatu, evitendu feedback negativi.

 

Vantaggi:

1.     Altamente efficiente, cù una pruduzzioni massima di 7000 capsule / min, chì pò esse cunnessu à qualsiasi tipu di macchina di riempimentu di capsule.

2.     Risultati efficaci.ECS usa metudi di siparazione secundariu cù quasi 100%.

3.     Conveniente, di piccula dimensione cù un disignu propiu, alimentatu da aria compressa, facilità di pulizia è mantenimentu.

4.     Nisuna parte di cambiamentu per diverse dimensioni di capsule, applicabile per qualsiasi prucessu di classificazione.

5.     Moltu preziosu per sorte e capsule vuote è ligere per impediscenu di u mercatu è evità feedback negativi in ​​modu efficace.

 

Parametri:

Mudellu

Applicabile per

Velocità

putenza

Fornitura d'aria

Cunsumu d'aria

Dimensioni

ECS

tutte le capsule dure

7000 pezzi / min

N/A

5-8 bar

0,5 m³/min

700 × 300 × 530 mm

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di post: Dec-19-2017
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!