Decapsulator automaticu di capsule

I difetti sò qualchì volta inevitabbili in u prucessu di riempimentu o imballaggio di capsule di gelatina dura.Paragunatu à scartà tutti i materiali farmaceutichi, una macchina cù a funzione di ricuperazione di polvere hè una scelta sàvia.Utiliza un vacuum pulsatu per apre e capsule in modu gentile è innocu.Qualchese cuntenutu seria separatu da i cunchiglia di a capsula dura à traversu un tagliu.Questi farmaci puri ponu esse fatti in capsule di novu o cumpiendu l'aspettattivi di livellu spirimintali.

DECAPSULATOR hè natu fora di serve u scopu.Grazie à a so esistenza, u riempimentu di a capsula diventa un prucessu reversibile è i lotti di farmaci puliti imballati in forma di capsula anu una chance per evità di esse eliminati.

Cù DECAPSULATOR, e capsule di gelatina dura sò aperte in l'estrusione constante di vacuum pulsatu.U putere umanu, u tempu è a materia prima sò stati salvati massivamente in u prucessu di produzzione di capsule.I seguenti tippi automatichi ancu salvà u prublema di sieving.

CS3-A & CS5

Una piccula macchina di tipu manuale puderia esse bella cum'è u vostru pianu di contingenza per difetti di capsule, cum'è questu in a stampa:

 1 

Una tazza à una volta, in 20 seconde, risolve u prublema di capsule dure sbagliate.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di post: 19-Jan-2018
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!