E funzioni di a macchina di deblister

E Funzioni di Deblister Machine

Introduzione di Deblister Machine

Deblister Machine ETC hè un picculu equipaggiu per stringhje droghe (capsula, tableta, capsula molle, etc.) fora rapidamente da i pannelli blister di plastica d'aluminiu.A macchina Deblister hè spessu usata in l'attellu di imballaggio di blister di plastica d'aluminiu.

Vantaghji di Deblister Machine

  1. I pezzi di ricambio di a machina di deblister adoptanu l'equipaggiu di trasfurmazioni impurtati, d'alta precisione, ùn anu micca sfracicà a capsula è i pasticchi, è i pasticchi cumpletamente da i pannelli d'aluminiu-plastica.
  2. U disignu di a macchina di deblister hè raghjone, è l'operazione di a macchina di deblister hè sicura.
  3. U corpu di a macchina di deblister hè in acciaio inox 304, u cumpunente in cuntattu cù a droga hè in acciaio inox 316L.U rullu di a macchina di deblister hè fattu di materiale PU puru cù u roller di bue, chì hè resistente à l'usura è ùn abbandunà mai i detriti, per maximizà a prutezzione di droghe da ogni contaminazione secundaria.
  4. Coordinazione precisa trà e parti in muvimentu di a macchina di deblister, operazione precisa, usura piccula, disignu di dissipazione di calore di u mutore, longa vita di serviziu.
  5. Diversi tamanti di piastra è dispusizione di a piastra di droga puderia esse usata, faciule d'aghjustà, u massimu vicinu à l'usu attuale di l'attellu.
  6. Struttura simplice, senza redundante è cumplicata, faciule da disassemble è installate in cuntattu cù e parti di droga, faciule da pulisce.
  7. Disegnu eccellente, struttura raghjone, aghjustamentu precisu è convenientu, piccula dimensione ùn occupa micca spaziu, rotelle PU facili da spustà.
  8. Cù certificazione CE, macchina di deblister esportata in Europa è i Stati Uniti.U funziunamentu è l'aspettu di a macchina di deblister hè bè ricevutu da l'utilizatori domestici è stranieri.Qualità europea è americana, prezzu mid-range, rendimentu altu costu.

Parametri diMacchina di Deblister

1. Modelli di machine à deblister: ETC-60N/ ETC-120A/ ETC-120AL

2. Efficienza di u travagliu di a macchina deblister: ETC-60N hè 60 caps / min, ETC-120A è ETC-120AL sò tramindui 120 caps / min.

3. Modu di travagliu di deblister machine: ETC-60N hè semi-auto, ETC-120A è ETC-120AL sò piena auto.

4. Pesu di deblister machine: ETC-60N hè 12kg, ETC-120A hè 15kg, ETC-120AL hè 30kg.

Deblister ETC-60N (1) Deblister ETC-120AL (1) Deblister Machine ETC-120A (1)

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!