Avete participatu à a mostra di HALO ?

A 59a esposizione di macchine farmaceutiche naziunali è a Cina internazionale di macchine farmaceutiche (autunnu 2020) hè stata tenuta in u centru di l'esposizione internaziunale di Chongqing da u 3 di nuvembre.rdà u 5 di nuvembrethin 2020.

1. Capsule & Tablet Checkweigher

Capsule & Tablet Checkweigher pò realizà a precisione di rilevazione dinamica ultra-alta globale di ±0,3 mg, Hè cuncepitu per a ricerca è u sviluppu di droghe, u pesu precisu è micro di carica di droga, l'innuvazione di "struttura di estensione di unità" è u modu di travagliu "parallelu infinitu" rende l'efficienza di deteczione pò esse infinita.

2. Capsule & Tablet Sampling Machine

Capsule & Tablet Sampling Machine chì cunnessa cù a macchina di riempimentu di capsule è a macchina di pressa per tablette.Capsule & Tablet Sampling Machine hè aduprata per u pesu di campionamentu in linea di capsule / tablette, monitoraghju in tempu reale, cunforme à 21CFR part11, assicura l'integrità di e dati.

3. Decapsulator

Decapsulator chì utilizeghja u principiu di vacuum jet, u prucessu di ricuperazione di polvere risponde cumplettamente à i requisiti di GMP è l'equipaggiu risponde à i requisiti di 21CFR-part211D, hè un bonu aiutu di l'attellu di riempimentu di capsule.

4. Deblistering Machine

Deblistering Machine ETC hà i vantaghji di una forte cumuna, veloce veloce, micca dannu di droghe, deblistering cumplettamente, etc. Deblistering Machine ETC hè un picculu equipamentu per strincà droghe (capsule, tablette, capsula molle, etc.) fora rapidamente da i pannelli blister di plastica d'aluminiu. .A macchina di deblistering hè spessu usata in l'attellu di imballaggio di blister di plastica d'aluminiu.

Tuttu u tempu, u sviluppu di i capsula checkweigher è l'industria farmaceutica prugressu inseme.U primu set di capsula checkweigher per HALO hè statu consegnatu à una fabbrica farmaceutica.HALO hà travagliatu assai per amparà da u strettu cuntrollu di l'industria farmaceutica di u so cuntrollu di qualità nantu à a strada di u sviluppu di a tecnulugia.HALO hè impegnatu à travaglià strettamente cù i clienti è i partenarii in l'industria farmaceutica per assicurà chì i prublemi di qualità sò migliurati.

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di Postu: 11-Nov-2020
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!