Macchina di rilevazione di monitoraggio in linea di qualità di produzzione di tablette multifunzionali per batch TVS

Informazione di u produttu

A macchina di rilevazione di monitoraghju per i batch TVS permette à l'indicatori di qualità di a tavoletta è l'operazione di a macchina di pressa di tavuletta per esse monitorati da strettu è efficace in ogni mumentu, per detectà i prublemi in tempu, avvisate immediatamente è isolà e sezioni di produttu risicatu.A macchina di rilevazione di monitoraghju per i batch TVS permette u monitoraghju remotu in u situ di produzzione, a cunniscenza in tempu reale di ciò chì succede in u situ di produzzione, è l'orecchie di visione è di u tunnel di ventu per u persunale di gestione di a produzzione è di qualità.

Cum'è un inseme di putente sistema di cuntrollu di qualità, a macchina di rilevazione di monitoraghju per i batch TVS hè u cuntrollu di u prucessu di a qualità di produzzione di tablette, un strumentu putente per truvà prublemi in primu locu è aiutà u persunale di produzzione à truvà prublemi rapidamente, un strumentu di implementazione efficace di qualità SPC. cuncettu di gestione, è una guaranzia efficace per a qualità di u produttu.

Valore per l'utilizatori

1. A macchina di rilevazione di monitoraghju per i batch TVS hè cunnessa cù a macchina di riempimentu di capsule è a macchina di pressa di tavuletta, campionamentu incessantemente secondu l'intervallu di tempu pianificatu, pò esse monitoratu 24 ore à ghjornu, u pesu di a capsula è a tableta ùn pare micca anormali, perchè una volta apparsu. anormali, si sarà trovu subitu, CVS vi alarme à ricurdari, è à u listessu tempu, ci sò risichi di segmenti di prodottu fù subitu isolatu, cusì attentamente monitored u CVS in 24 ore, s'ellu la qualità di u produttu, o di u dispusitivu di pruduzzione corsa statutu, tuttu in un statu cuntrullabile, micca un prublema.

2. Tutti i dati di pisu di granu di tableta sò veri è affidabili, è l'infurmazioni statistiche sò dettagliate è arregistrate in permanenza, ponu interrogà pò stampà, u record di prova di mostra di u pesu di granu stampatu nantu à carta hà infurmazione cumpleta è dati detallati, pò esse direttamente cum'è una pruduzzione batch records, i disadvantages di sampling manuale pisata è arregistramentu sò esentati, assai ridutta l 'intensità di u travagliu operatore, fà u cuntrollu di qualità di droga più nantu à un novu passu.

3. In termini di puntualità è efficacità di a gestione di u risicu è u cuntrollu, a rilevazione per i batchs è a funzione di isolamentu di a surviglianza di a macchina di rilevazione per i batch TVS, pò riduce u risicu di l'alcunu à u livellu minimu, pò falà i rifiuti materiale à u livellu minimu.

4. In termini di rispettu, a macchina di rilevazione di monitoraghju per i batch TVS risponde à i più alti requisiti di cGMP è GMAP5, strettamente cumpletu cù tutti i regulamenti di US FDA 21CFR-PART11, risponde à tutti i requisiti di integrità di dati, è i dati elettronici sò convenienti per a tracciabilità di qualità è seguimentu di auditu.

5. Macchina di rilevazione di monitoraghju per batch E funzioni putenti di TVS è u monitoraghju remoto facenu a gestione di a produzzione è di a qualità più simplice è efficace.CVS ùn hè micca solu un strumentu praticu per migliurà a qualità è realizà u cuntrollu di u prucessu statisticu SPC di a qualità di a droga, ma ancu una facilità hardware necessaria per l'imprese per aghjurnà a fabricazione è realizà workshop artificiali è senza equipaggiu.

CVS-2 (2)

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di pubblicazione: 03-09-2020
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!