Verificatore ponderale automaticu per a rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per i batch CVS

Cos'è il controllo ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule e tablette per i batch CVS?

U cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per i lotti hè cunnessu cù tutti i tipi di macchine di riempimentu di capsule è presse per tablette, è attraversu campionamentu è pesatura in linea à alta frequenza, monitora constantemente a variazione di pesu di capsula è tableta, è ancu u statu di u funziunamentu di riempimentu di capsule. machini è tablet press machine.Quandu u pesu di u granu si trova chì supera u standard, allarme immediatamente è guardà automaticamente i campioni micca qualificati per separatamente.

À u listessu tempu, u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per lotti genera automaticamente una varietà di registri di dati, statistiche, documenti è carte di cuntrollu chì necessitanu per a gestione di a qualità, cù una dumanda di registrazione è funzioni di stampa automatica.In quantu à a gestione di dati, hè cumplettamente cumpletu cù i più alti requisiti di l'UE cGMP è GMAP5, strettamente cunforme cù e disposizioni di US FDA 21CFR-PART11, è hà e funzioni di sistema di accessu à password à trè livelli, firma elettronica di registrazione elettronica, seguimentu di audit. , etc. per assicurà fundamentalmente l'integrità di dati di u prucessu di produzzione di droga.

A rilevazione per i lotti è u foru di fustu di u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette hè una funzione più putente, cù capacità di ghjudiziu logicu.Quandu si trova u pesu eccessivu di granu, a rilevazione di batchs di CVS pò immediatamente isolà i batchs di produttu cù u risicu di pesu di granu, per assicurà chì i batchs di prudutti qualificati devenu esse qualificati, è quelli chì anu un pesu di granu anormali seranu isolati in i lotti di prudutti di risicu;e funzioni di rilevazione di buchi di fustelle di u cuntrollu di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per i lotti, ponu ancu indicà ogni capsula o tableta di granu eccessiva chì rileva da CVS è da quale morta di riempimentu di capsule o macchina di pressa di tavuletta, a so funzione avanzata di SPD (diagnosi di prevenzione di statistiche) , Per furnisce un vantaghju assolutu più di i metudi per risolve u prublema di a deviazione di u pesu di granu.

U cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per lotti rende u pesu di granu di capsule è pasticchi è a cundizione di u funziunamentu di a macchina di riempimentu di capsule è di a macchina di pressa per tablette constantemente sottu u monitoru strettu è efficace, ùn pò micca solu scopre u prublema di e differenze di pesu di granu, allarme immediatamente, isolà. i batchs di prudutti di risicu puntuale, è ancu esse direttamente per scopre a surgente di u prublema, à u listessu tempu, capsula è tableta in linea monitor di deteczione di cuntrollu in linea per lotti pò realizà un monitoraghju remota in u campu di produzzione, pò capisce in tempu reale a cundizione di u situ di produzzione in ogni locu in ogni mumentu. , chì hè l 'ochju clair è ventu-accumpagnari orechja di u persunale di gestione di pruduzzioni è qualità.

Cum'è un modu di cuntrollu di qualità, CMC checkweigher hè u cuntrollu di u risultatu di a qualità di capsule è pasticchi, a diffarenza, capsula è tableta online monitor detection checkweigher per batch hè un prucessu di cuntrollu di qualità, hè u putente strumentu per scopre u prublema è truvà u prublema, hè un set. di u sistema di gestione di qualità forte, hè u strumentu di terra efficaci di u cuncettu di gestione di qualità SPC, ma dinò hè u mezzu efficace di a qualità di u produttu.

À u listessu tempu, u ponderu di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per batch pò ancu esse usatu in a produzzione di capsule cave per monitorà u pesu di granu di capsule cave offline o in linea in tempu reale.Tutti i tipi di capsule sò cumuni, è ùn ci hè bisognu di cambià u moldu.Ma ùn hà micca una funzione di rilevazione per lotti è rilevazione di buchi di fustu.

 

Chì sò e funzioni di u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per i lotti?

  1. Cunnessione cù riempimentu di capsule è macchina di pressa di tableta

2. Livellu 3 password per accede à u sistema upirativu

3. U paràmetru di a storia di a ricetta di u produttu hè chjamatu flexiblely

4. Timed automaticu verificate u bilanciu elettromagneticu di precisione

5. Ispezione di campionamentu d'alta frequenza à intervalli di tempu predeterminati

6. Pigliate un numeru predeterminatu di campioni è pisanu unu per unu

7. Pisazione precisa è registra automaticamente i dati di ogni granu

8. Disegnate a curva di cuntrollu di pesu di granu in u tempu reale dinamicu

9. Strictly monitor secondu à e cundizioni di alarme preset

10. Stampa u rapportu d'ispezione di a diferenza di pesu di granu in ogni mumentu

11. Immediatamente alarme se u pesu supera u standard

12. Sè a situazione hè seriu, tandu fermate pressu tableta è riempimentu

13. Store i prudutti boni è cattivi separatamente automaticamente

14. Seccion automatica è effittivamenti isolates prudutti risicu

15. Real-time surviglianza luntani di situ di pruduzzioni

16. Custruì un attellu unmanned per realizà l'industria 4.0

17. Diagnosi di u prucessu statisticu SPD opcional

18. Direttamente vede u pirtusu muffa specifichi di deviazione pesu granu

19. Pusede u putente funzione di statistiche di l'infurmazioni di dati

20. CPK hè stata calculata per disegnà a distribuzione normale di u pesu di particella

21. Dati salvati permanente per invucazione di query

22. Firma elettronica di registrazione elettronica di 21CFR-11

23. Conveniente per retrospettivi di qualità, cù piste di auditu

24. Cumplemente cumplettamente cù l'integrità di e dati FDA

25. Conforme à i più alti requisiti di cGMP GAMP5

26. Pò passà a verificazione di u sistema di l'urdinatore lisu

 

Chì ghjè u valore per l'utilizatori per u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per lotti?

  1. U cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per i lotti hè cunnessu cù a macchina di riempimentu di capsule è a pressa per tablette, campionamentu incessantemente secondu l'intervallu di tempu pianificatu, pò esse monitoratu 24 ore à ghjornu, u pesu di a capsula è a tableta ùn pare micca anormali, perchè una volta pareranu anormali. , Serà trovu immediatamente, u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsula è tableta per i lotti alarmarà per ricurdà, è à u stessu tempu, ci sò risichi chì i segmenti di u produttu sò stati immediatamente isolati, cusì cuntrollatu attentamente u cuntrollu di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per lotti in 24 ore, sia a qualità di u produttu, o l 'equipaggiu di pruduzzione corsa statutu, tuttu in un statu cuntrullable, micca un prublema.
  2. Tutti i dati di u pesu di granu sò veri è affidabili, è l'infurmazioni statistiche sò dettagliate è arregistrate in permanenza, ponu interrogà pò stampà, u registru di teste di mostra di u pesu di granu stampatu nantu à carta hà infurmazione cumpleta è dati dettagliati, pò esse direttamente cum'è registri di produzzione batch. , i disadvantages di campionamentu manuali pesa è arregistramentu sò esentati, assai ridutta l 'intensità di u travagliu operatore, fà u cuntrollu di qualità di droga più nantu à un novu passu.
  3. In quantu à a puntualità è l'efficacità di a gestione di u risicu è u cuntrollu, l'ispezione per i batch è a funzione di isolamentu di CVS ùn pò micca esse realizatu manualmente;a funzione di diagnostica di u prucessu statisticu SPD die hole rende u prublema da esse scupertu à a radica di u prublema un lampu, chì risparmia cumplitamenti assai tempu, energia è perdi di materiali quandu a macchina deve esse svolta per risolve u prublema in manuale. modu.
  4. In termini di cunfurmità, u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per lotti risponde à i più alti requisiti di cGMP è GMAP5, rispetta strettamente tutte e regulazioni di US FDA 21CFR-PART11, risponde à tutti i requisiti di integrità di dati, è i dati elettronici sò convenienti per a tracciabilità è l'auditu di qualità. seguimentu.
  5. E funzioni putenti è u monitoraghju remotu di u cuntrollu ponderale di rilevazione di monitor in linea di capsule è tablette per lotti facenu a gestione di a produzzione è di a qualità più simplice è efficace.Capsule & tablette online monitor detection checkweigher per batch ùn hè micca solu un strumentu praticu per migliurà a qualità è realizà u cuntrollu di u prucessu statisticu SPC di a qualità di droga, ma ancu una facilità hardware necessaria per l'imprese per aghjurnà a fabricazione è realizà workshop artificiali è senza equipaggio.CVS-3 (1)

Mandate u vostru missaghju à noi:

INCHIESTA ORA
  • [cf7ic]

Tempu di pubblicazione: 29-ottobre-2020
+86 18862324087
Vicky
Chat in ligna WhatsApp!